24. 3. 2025
od 14 hodin
přednáška
Vše, co jste chtěli vědět o diverzitě a báli jste se zeptat
Co je DiM (Diversity Management)
Dimenze diverzity
Historický kontext – kdo dosud formoval (vizuální) představy, pohled do historie reklamy od roku 1800
Proč je diverzita důležitá pro reklamu (Statistika – jak se mladí lidé rozhodují, kde chtějí pracovat, hodnoty jsou důležitější, Gen-Z je nejqueerovější, diverzita = kreativita)
Co je spojenec/spojenkyně (allyship) – odkud pochází termín (význam pro LGBTQIA+)
Proč je důležité být spojencem/Ally – "moc reklamy"
Vliv reklamy na naše vnímání
DiM v kontextu práce
Co mohu dosáhnout jako jednotlivec (poradenství zákazníkům, výběr obsazení, bezpečnější filmové sety, ...)
Tokenismus, dopady na důvěryhodnost firem
Co může reklama dělat – proti ageismu, sexismu atd.
Jak komunikovat se zákazníky – musíte znát svého protějšku a vědět, co mu můžete připustit – nezatěžovat
Jak mohu být spojencem/spojenkyní v kontextu reklamy
Doprovodný program je součástí Festivalu Design Ústí.
festival je výstupem projektu RUR – Region univerzitě, univerzita regionu, reg. č. CZ.10.02.01/00/22_002/0000210
Project RUR - Region University, University of the Region